words cannot descibe...

jo maoma

Heisenberg
Posts
1,612
Reaction
351
...i'm genuinely frightened after seeing the crap
for sale on here but the comments are full of win.

www.regretsy.com
 

jo maoma

Heisenberg
Posts
1,612
Reaction
351
exactly...
 

BANNEDFROMBAJA

2317 Cherimoya Drive Suite A Vista, CA 92084
Posts
4,218
Reaction
502
Dam WTF

Now I can buy my friends strange crap for Xmas and bdays
 

michael_loomis

Well-Known Member
Posts
26,214
Reaction
2,424
Groovy...
 

AzBajaman

Big Az Dad
Posts
4,931
Reaction
130
What were you looking for when you came across this?.............lol
 

EMS702

Rescue 1
Posts
1,470
Reaction
577
Bookmarked.
 

randy s

Well-Known Member
Posts
8,333
Reaction
1,722
put me down for a pair of pidgeon legs. gotta have em' cause they're better than the ones i got!!! thanks jo.
 

steveG

Well-Known Member
Posts
1,961
Reaction
87
Those pants rock!

My wife told me about this a few days ago. They're all kooky ads found on Etsy.com. I never thought I'd come across it on a desert racing site....
 

Susyq619

Member
Posts
12
Reaction
8
This is hilarious! and the Twilight glass wear was a huge joke, reminded me of an old post on here when all the guys were GOING TWILIGHT craZY lmao!
 

Attachments

GlamisGurlie

goddess like
Posts
4,140
Reaction
857
Ok, did anyone else's first item on the site turn out to be:

"Early Mastubatory Materials" “You see children, a lady has a meat thermometer up her ass. And when she wants to have sex, it pops out like a Butterball turkey, and you know she’s ready! And if you look real hard, you can see a squirrel in her pee hole.”

WTF????
 

FlyHiFlyLo

Ace Mechanic
Posts
9,954
Reaction
685
Ok, did anyone else's first item on the site turn out to be:

"Early Mastubatory Materials" “You see children, a lady has a meat thermometer up her ass. And when she wants to have sex, it pops out like a Butterball turkey, and you know she’s ready! And if you look real hard, you can see a squirrel in her pee hole.”

WTF????
And if you look really close the squirrel's arms are down like he is beating off... Serious!
 
Top